Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la data in care Cumparatorul intra in posesia fizica a bunului achizitionat.
Clientul trebuie sa ne informeze la adresa de e-mail office@mlight.ro cu privire la decizia de retragere din Contract, fara invocarea unui motiv. Te rugam sa nu returnezi produsul pana nu primesti confirmarea noastra de receptionare a mesajului tau.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit. Nu trebuie sa aiba urme de uzura, de folosire, deteriorari, zgarieturi si nici sa nu fi fost supuse la socuri mecanice, cazaturi, loviri etc. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, Q Performance Consulting isi rezerva dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia.
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract, in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
Atentie! Nerespectarea termenului de informare privind decizia ta de retragere (14 zile de la primirea produsului) poate atrage pierderea dreptului de retragere si vom considera ca ai ales sa nu iti exerciti dreptul de a returna produsul. Restituirea produsului pe care vrei sa il returnezi fara a fi comunicat in prealabil decizia ta de retur, nu tine loc de informare si poate conduce la pierderea dreptului tau de retragere.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, prin curier rapid, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile lucratoare de la data primirii dovezii ca produsul a fost returnat, astfel:
- pentru Comenzile achitate cu Card Online prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
- pentru Comenzile achitate cu Ramburs prin virament bancar, intr-un cont bancar ale carui date vor fi puse la dispozitie de catre client.